Szponzorált tartalom
Már egészen egyetemista koromtól fogva otthonosan mozgok a szállodák, hotelek, szóval a különböző vendéglátóipari egységek köreiben, mivel diákmunkaként elsősorban ilyen helyeken vállaltam munkákat – elsősorban recepciósként, amit nagyon megszerettem az évek alatt. Remek referenciáimnak és a megszerzett jó kapcsolataimnak hála az egyetem után végül nem is a szakmámban vállaltam munkát, hanem egy jobb nevű szállodában kezdtem el dolgozni a recepción, és igazából nem is akartam elmenni – remek közösséget találtam, jó ügyfélkörrel és változatos volt a munka is, a magam részéről borzasztóan élveztem azt is, ha kihívások elé állítottak valamiért. Gyakran kellett apróbb-cseprőbb ügyeket intézni, például taxit hívni valakinek, vagy éppen valamilyen orvost, vagy más szolgáltatót keresni a környéken – mivel gyakran voltak ilyenek, pár szolgáltatásból azért már megvoltak a „bejáratott embereink”, akiket tudtam keresni és a rendelkezésére tudtak állni ügyfelünknek, de legalábbis tudtak ajánlani valakit.
Hosszabb idő után azonban valóban nem várt problémával kellett szembesülnünk: az egyik vendégünk sajnos az egyik autógumira defekttel gurult már be a szállodához, viszont értelemszerűen messziről érkezett, nem ismert senkit, aki tudott volna segíteni – így minket kért meg, hogy húzzuk ki a bajból. Persze ment a fejvakarás, mert ilyen esettel még mi sem foglalkoztunk, de gyorsan kutatásba kezdtünk és mindenhol körbe kérdeztünk, hol tudnák nagyon hamar orvosolni a problémát. Így kaptunk meg egy linket egy webáruházhoz, ez volt a https://gumidiszkont.hu, ahol kifejezetten autógumikra specializálódtak és eredetileg webáruház, de lehetőség van a személyes átvételre és arra is, hogy a megrendelt terméket akár helyben felszereljék. Szerencsére nem voltak vészesen messze, így az autó odavitele is megoldhatónak bizonyult.
Mivel nem voltunk főszezonban, a vállalt határidőkbe is teljesen belefértünk, vendégünknek addig intéztünk egy csereautót, hogy tudjon mivel járni a környéken, mi pedig elkértük jelenlegi autógumija paramétereit és leadtuk a megfelelő darabra a rendelést – aztán reménykedtünk, hogy minden úgy fog menni, ahogyan kell. Szerencsére ez így is lett: a rendelés leadása egy nagyon jól használható felületen történt, pikk-pakk kaptunk is egy visszaigazolást a rendelés megtörténtéről, ahogyan arról is, mikor mehetünk érte. Mivel pontosan tudtuk, és az oldalon is felhívták rá a vásárló figyelmét, hogy nagy hangsúlyt kell fektetni a szakszerű cserére, ezt pedig egyikünk sem tudta elvégezni, másik autószerelőt pedig csak ezért nem akartunk keresni, úgy döntöttünk, az lesz a legjobb, ha az ott dolgozók szerelik át a telephelyen.
Szerencsére nem volt probléma a terv ezen részével sem, mert végül mind a rendelés, mind az átvétel, mind a csere teljesen rendben zajlott a vendégünk és a mi legnagyobb elégedettségünkre is. Egyébként az oldal is egy szuper segédletnek bizonyult, hiszen rendelkeznem gyakran ismételt kérdések-rovattal, bloggal is, ahol tényleg közérdekű érdekességek olvashatóak, de alapból van egy elég hosszú, de nagyon jól érthető, amolyan „jó tudni” rész is, ahol még a hasznos, egyéb fontos információk vannak a vásárlás szempontjából. A keresőben ki lehet választani a márkát, hogy nyárit vagy télit szeretnék vásárolni; mekkora terhelési és sebességi indexekkel rendelkezzenek a termékek, illetve lehet szűrni az egyéb fontos fizikai paraméterekre is. Vendégünk nagyon elégedett volt mind a https://gumidiszkont.hu szolgáltatásával és termékével, mind a mi segítségünkkel, így végül boldogan távozott – ami számunkra a legfontosabb volt, hiszen a későbbiekben is visszatért és mások is érkeztek az ő ajánlására.